Alla inlägg under september 2013

Av Carolina - 12 september 2013 15:02

Fatta va nice att vinna denna nu när man väntar på barn nr.2 :).



Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att:

Publicera bilden nedan på din blogg med rubriken ”Gravid & Baby – Världens Bästa Goodiebag!”. Skicka din länk och din postadress till: tavling@loppi.se senast den 12/9.

20 goodiebags ska tävlas ut så ge er in i tävlingen! Lycka till =)


 

Av Carolina - 2 september 2013 18:48

Ännu en dag avklarad :). Hade första dagen på jobbet idag och det gick bra. Roligt och spännande med något nytt! Har riktigt trevliga chefer och kollegor :). Imorgon ska man tillbaka och kämpa vidare :). Senare ikväll ska jag ner och se om jag kan pumpa cykeln så ja kan ta den fram och tillbaka till tunnelbanan då ja har stress från att dagis öppnar till att jag måste åka :/.. Blir lite sur över att dagis öppnar 07:15 och inte tidigare... Tycker dom ska öppna tidigare så man slipper stressa ihjäl sig varje morgon.. 


Nu ska ja göra iordning lillen för sängen och sen somnar jag nog själv tidigt idag :) 


Puss och kram

Carro

Av Carolina - 1 september 2013 10:07

Idag har vi en blåsig och kall söndag :( blir nog bara hemma mys idag eftersom jag dessutom ska börja jobba imorgon :). Hoppas att min älsklings förkylning ger med sig lite så han också kan gå till jobbet :). 


Min plutt sitter och äter macka och tittar på barnprogram just nu :) Han tittade på räddningspatrullen innan och vilken nostalgi, det såg ju jag också då jag va liten! Älskar att dom gamla bra barnprogramen finns kvar. 


Idag går jag in i gravid vecka 14 :) de går undan nu i början :). 


Nää nu måste vi komma igång lite :) 

 

Puss och Kram

Carro

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards