Alla inlägg under augusti 2013

Av Carolina - 31 augusti 2013 10:35

Lite trist höstfesten blev inställd pga sjukdom :(. 

Vi får mysa hemma ist i skit vädret :). Alex leker fint älsklingen spelar och jag småplockar hemma :) ..


Önskar min kära syster all lycka till idag då hon ska börja prov jobba :) men jag är 100 på att hon och brukaren kommer att komma överens! :).. 


Tänkte ta en liten bildbomb nu :) 


                                           

Puss och kram

Carro

Av Carolina - 31 augusti 2013 09:26

Ligger just nu i soffan och kollar lite barnprogram med min son :) . 

Vi ska snart väcka älsklingen och duscha och packa för att göra oss klara och åka iväg på lite höst fest :).

Imorgon ska vi dessutom fira älsklingens lillasyster som fyller år! 


 


Jag fick jobbet dessutom :). Börjar min utbildning på måndag!!! Heltids jobb med betalt direkt från och med måndag *wohoooo* Nu har man nått att göra innan bebisen kommer i feb/mars. 

Alex är glad att han ska bli storebror :) han har bara lite beslutsångest om det ska bli en bror eller syster :P. 

 

Mitt illamående har bivit värre igen :(, men hoppas de ska sluta !! 


Hörs på söndag med lite bilder från helgen :) 


Puss och Kram

Carro

Av Carolina - 30 augusti 2013 20:09

Letar efter en film som jag såg för längesedan men vill se igen.. Handlar om en tjej som är tillsammans med en kille som är en riktig idioter röker på, har sitt egna band och är otrogen.. En dag kommer hans barndoms kompis till staden och hon börjar umgås med honom och faller för honom.. Filmen slutar med att hon åker genom typ hela USA för att komma till honom i en annan stat ... kommer inte på vad filmen heter har letat i veckor. hjälp mig snällla !!!!

Av Carolina - 30 augusti 2013 11:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Carolina - 30 augusti 2013 09:13

Sitter just nu och väntar på att en arbetsgivare ska ringa och säga om jag fick jobbet eller inte. Är väldigt nervös men håller tummarna att jag fått de! 


I min graviditet har jag kommit till v.13+5 :) den 4 oktober ska vi på ultraljud! 


Lillen är nu på dagis och jag ska sätta igång och städa en massa :). Blir kaos väldigt fort då man har barn som sliter fram alla sina saker på en gång. Men han börjar att lära sig att ska han byta från tåg banan till bilar så får han plocka undan tågbanan först :).


Älsklingen jobbar och sliter för fullt, han är duktig han min karl :). Kommer senare idag skriva ett inlägg om Subway men kommer att lösenordsskydda det för viss information som kommer stå! Några kommer få lösenordet andra kan fråga men inte säkert att dom får. 


Puss och Kram

Carro

Av Carolina - 29 augusti 2013 10:16

Ja nu gör jag som min syster och tar ett nytt sista tag att hålla i en egen blogg :). 


Jag är en glad och social mamma till en busig liten 3årig kille :). Väntar just nu ett till barn som kommer att komma i feb/mars. Denna gång är lite speciell för att vi kommer inte kolla kön i förväg utan det får bli en överraskning på förlossningen. Ska bli roligt :) 


Varken jag eller min pojkvän hoppas på att det blir en flicka eller pojke vi önskar oss bara ett friskt och välmående barn :). 


Just nu är vi i full fart att försöka hitta en lägenhet till oss. Och ett arbete till mig då jag slutade arbeta på Subway (kommer ta det i ett annat inlägg vet inte om de kommer vara lösenordsskyddat). 


Skriver mer senare :) 


Puss och kram

Carro

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards