Direktlänk till inlägg 30 augusti 2013

*nervös*

Av Carolina - 30 augusti 2013 09:13

Sitter just nu och väntar på att en arbetsgivare ska ringa och säga om jag fick jobbet eller inte. Är väldigt nervös men håller tummarna att jag fått de! 


I min graviditet har jag kommit till v.13+5 :) den 4 oktober ska vi på ultraljud! 


Lillen är nu på dagis och jag ska sätta igång och städa en massa :). Blir kaos väldigt fort då man har barn som sliter fram alla sina saker på en gång. Men han börjar att lära sig att ska han byta från tåg banan till bilar så får han plocka undan tågbanan först :).


Älsklingen jobbar och sliter för fullt, han är duktig han min karl :). Kommer senare idag skriva ett inlägg om Subway men kommer att lösenordsskydda det för viss information som kommer stå! Några kommer få lösenordet andra kan fråga men inte säkert att dom får. 


Puss och Kram

Carro

 
 
daniela

daniela

30 augusti 2013 09:23

Håller tummarna :-)

http://www.frudaniela.boggplatsen.se

 
Frida

Frida

30 augusti 2013 16:10

jag vill ha lösenord juh ! -_-

http://www.nattstad.se/frokenlundin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 12 september 2013 15:02


Fatta va nice att vinna denna nu när man väntar på barn nr.2 :).     Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att: Publicera bilden nedan på din blogg med rubriken ”Gravid & Baby – Världens Bästa Goodiebag!”. S...

Av Carolina - 2 september 2013 18:48

Ännu en dag avklarad :). Hade första dagen på jobbet idag och det gick bra. Roligt och spännande med något nytt! Har riktigt trevliga chefer och kollegor :). Imorgon ska man tillbaka och kämpa vidare :). Senare ikväll ska jag ner och se om jag kan pu...

Av Carolina - 1 september 2013 10:07


Idag har vi en blåsig och kall söndag :( blir nog bara hemma mys idag eftersom jag dessutom ska börja jobba imorgon :). Hoppas att min älsklings förkylning ger med sig lite så han också kan gå till jobbet :).    Min plutt sitter och äter macka oc...

Av Carolina - 31 augusti 2013 10:35

Lite trist höstfesten blev inställd pga sjukdom :(.  Vi får mysa hemma ist i skit vädret :). Alex leker fint älsklingen spelar och jag småplockar hemma :) ..   Önskar min kära syster all lycka till idag då hon ska börja prov jobba :) men jag är...

Av Carolina - 31 augusti 2013 09:26

Ligger just nu i soffan och kollar lite barnprogram med min son :) .  Vi ska snart väcka älsklingen och duscha och packa för att göra oss klara och åka iväg på lite höst fest :). Imorgon ska vi dessutom fira älsklingens lillasyster som fyller år!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards