Direktlänk till inlägg 29 augusti 2013

Nytt tag med blogga :)

Av Carolina - 29 augusti 2013 10:16

Ja nu gör jag som min syster och tar ett nytt sista tag att hålla i en egen blogg :). 


Jag är en glad och social mamma till en busig liten 3årig kille :). Väntar just nu ett till barn som kommer att komma i feb/mars. Denna gång är lite speciell för att vi kommer inte kolla kön i förväg utan det får bli en överraskning på förlossningen. Ska bli roligt :) 


Varken jag eller min pojkvän hoppas på att det blir en flicka eller pojke vi önskar oss bara ett friskt och välmående barn :). 


Just nu är vi i full fart att försöka hitta en lägenhet till oss. Och ett arbete till mig då jag slutade arbeta på Subway (kommer ta det i ett annat inlägg vet inte om de kommer vara lösenordsskyddat). 


Skriver mer senare :) 


Puss och kram

Carro

 
 
Frida

Frida

29 augusti 2013 10:59

Åh va roligt Carro!!! Då kan jag börja följa ditt liv från 40 mils avstånd!!! <3

http://www.nattstad.se/frokenlundin

Carolina

29 augusti 2013 14:13

Jaa och jag följer din :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 12 september 2013 15:02


Fatta va nice att vinna denna nu när man väntar på barn nr.2 :).     Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att: Publicera bilden nedan på din blogg med rubriken ”Gravid & Baby – Världens Bästa Goodiebag!”. S...

Av Carolina - 2 september 2013 18:48

Ännu en dag avklarad :). Hade första dagen på jobbet idag och det gick bra. Roligt och spännande med något nytt! Har riktigt trevliga chefer och kollegor :). Imorgon ska man tillbaka och kämpa vidare :). Senare ikväll ska jag ner och se om jag kan pu...

Av Carolina - 1 september 2013 10:07


Idag har vi en blåsig och kall söndag :( blir nog bara hemma mys idag eftersom jag dessutom ska börja jobba imorgon :). Hoppas att min älsklings förkylning ger med sig lite så han också kan gå till jobbet :).    Min plutt sitter och äter macka oc...

Av Carolina - 31 augusti 2013 10:35

Lite trist höstfesten blev inställd pga sjukdom :(.  Vi får mysa hemma ist i skit vädret :). Alex leker fint älsklingen spelar och jag småplockar hemma :) ..   Önskar min kära syster all lycka till idag då hon ska börja prov jobba :) men jag är...

Av Carolina - 31 augusti 2013 09:26

Ligger just nu i soffan och kollar lite barnprogram med min son :) .  Vi ska snart väcka älsklingen och duscha och packa för att göra oss klara och åka iväg på lite höst fest :). Imorgon ska vi dessutom fira älsklingens lillasyster som fyller år!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards